Uzdevums

Izstrādāt jaunu iepakojuma grafiskā dizaina konceptu maiznīcas LIEPKALNI produktiem. Iepakojums jāveido, atšķirīgs no līdzšinējā, taču saglabājot svarīgākos elementus. Uzņēmums ir mūsdienīgs maizes ražotājs, kurš ievēro savas gadiem izkoptās tradīcijas un augsta līmeņa kvalitāti. Jaunā iepakojuma nosacījumi tika veidoti, lai produkcija būtu viegli atpazīstama tirdzniecības vietās un pielāgojama visam plašajam LIEPKALNI maizes produkcijas klāstam. Turklāt veidotu vienotu uzņēmuma vizuālo valodu.

Risinājums

Iepakojuma grafisko dizainu veidojām apvienojot mūsdienīgas tendences un zīmola pamatvērtības – logotipu / krāsas. Akcentējām jau esošo LIEPKALNI silti dzelteno toni kā pamatelementu. Izmantojām šo krāsu, plašākā laukumā, tādejādi pircējam palīdzot orientēties veikalu plauktos un rosinot interesi par iemīļoto zīmolu.

Krāsas laukumu apvienojām ar kaligrāfiski stilizētām rudzu vārpām iepakojuma augšdaļā, lai veidotu labības kūļa asociācijas, kas ir maizes pirmsākums un kvalitātes pamatvienība. Abas iepakojuma malas saglabājām atsegtas, lai pircējam būtu iespēja tuvāk iepazīties ar produktu. LIEPKALNI kopējais maizes sortiments tiek veidots vienādi dzeltenā tonī, mainās nosaukums un krāsu kods iepakojuma priekšpusē un augšdaļā, lai pircējs intuitīvi spēj atpazīst savu vēlamo produktu.

Date: December 15 Client: Liepkalni Category: Dizains, Grafika, Nerealizēts, Zīmolvedība